ΌΛΕΣ ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΗΣ SHOWBIZ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο, 1 Δεκεμβρίου 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Η ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ ΣΤΟ JUICY news


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Η ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ ΣΤΟ JUICY news

ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ εκρηκτικη ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ ΣΤΑ ΚΑΜΑΡΙΝΙΑ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ «ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟ»  ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΑΝΤΥΠΑ,ΤΗΣ Δ.ΒΑΝΔΗ ΚΑΙ ΤΩΝ VEGAS .
Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΤΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ.

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:

 Juicy news: ΚΑΤ΄ ΑΡΧΑΣ ΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕΣ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΣΧΕΔΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΟΥ.

Μ.ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ: Σας καλωσορίζω στο καμαρΙνι μου και σας ευχαριστΩ για την ευγενικΗ σας πρΟταση να κουβεντιΑσουμε παρΕα.

Juicy news: ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΜΕΡΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΠΩΣ απου που καταγεσαι;

Μ.ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ: κατAγομαι απ την μεγαλΟνησο την πανΕμορφη ΚΥπρο, αγαπΩ αφΑνταστα το νησΙ μου, γεννΗθηκα στο ΠαραλΙμνι και μεγΑλωσα στην ΛΑρνακα .

Juicy news: Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΩΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ, ΕΧΕΙΣ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ; ΜΙΛΗΣΕ ΜΑΣ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

Μ.ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ: Αρχισα να ασχολοΥμαι με την μουσικΗ απΟ πολΥ μικρΗ ηλικΙα κΑνοντας σολΦΕζ και πιΑνο, Εχοντας  μαμΑ τραγουδΙστρια αυτΟ με Εκανε να αγαπΗσω ακΟμα περισσΟτερο την μουσικΗ μα πιο πολΥ το τραγΟΥδι Ηξερα απΟ μικρΗ Οτι θα γΙνω τραγουδΙστρια ,δεν είχα σκΕψεις για τΙποτα Αλλο. Στο σχολειό οφεΙλω να ομολογΗσω πως ΔΕΝ  Ημουν και αριστη μαθητρια(γΕλια)περΙμενα πως και πως θυμΑμαι να γΙνει κΑποια μουσικΗ παρΑσταση για  να λΑβω μΕρος, λατρεΙα το τραγοΥδ. ΤΩρα Οσον αφορΑ τις σπουδΕς μου , αποφοΙτησα απ την μουσική ακαδημΙα ΣΟφιας  το 2005 Οπου πηρΑ πτυχΙο μουσικολογΙας  με ειδΙκευση pop και jazz φωνητικΑ.

Juicy news: ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΑΡΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗ ΖΩΗ ΣΧΕΔΟΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ.ΓΝΩΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ.ΑΝΕΦΕΡΕ ΜΑΣ ΜΕΡΙΚΕΣ;

 Μ.ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ: ΕυχαρΙστως, σε ηλικΙα 9 χρονΩν κΕρδισα το 1 βραβεΙο σε διαγωνισμΟ  στο φεστιβΑλ της πΟλης μου Οπου το παρακολΟΥθησαν χιλιΑδες κΟσμος, Ηταν εξαιρετικΗ εμπειρΙα, Οπως επΙσης μετΕπειτα στις σπουδΕς μου πηρΑ 3 βραβεα για τις συμμΕτοχες μου σε κοντσΕρτα και διαγωνισμοΥς .
ΕπΙσης θα Ηθελα να ευχαριστΗσω την εκπομπΗ της ΣεμΙνα ΔιγενΗ που μου Εδωσε την ευκαιρΙα να συμμετΑσχω σε ενα ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΝΕΤ  το “rewind” όπως και η συμμΕτοχη μου στο φεστιβΑλ Θεσσαλονίκης με το τραγΟΥδι “τα στολΙδια μας” του μουσικοσυνθΕτη ΝτΙνου ΧερουβεΙμ. ΕΙμαι πολΥ τυχερΗ σε αρκετΑ πρΑγματα που Εζησα .

Juicy news: ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΠΟΥ Η ΤΥΧΗ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ! ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ;

Μ.ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ : ΑΣ ΑΡΧΙΣΩ ΚΑΙ ΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΠΑΣΧΑΛΗ ΤΕΡΖΗ ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΧΤΗΚΕ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΑ ΠΑΠΑΡΙΖΟΥ ΣΤΗΝ «ΙΕΡΑ ΟΔΟ» ΟΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ. ΕΞ' ΙΣΟΥ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΙΝΑΙ Κ Η ΤΩΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΥΠΑ,ΤΗΝ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ VEGAS.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΣΠΟΥΔΑΙΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ.

Juicy news: ΑΣ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΩΡΑ.ΜΙΛΗΣΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΗΣΕΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ;

Μ.ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ : ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αγωνιστηκα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ με πολΥ μΟχθο και Οσοι Ηταν δΙπλα μου γνωρΙζουν πολΥ καλΑ τι Εχω περΑσει ερχΟμενη απΟ ΚΥπρο γia ΕλλΑδα. παρ’ Ολα ΑΥΤΑ. ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΜΕΙΝΕ» ΣΕ ΣΤΙΧΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ ΧΑΤΖΗΜΕΛΕΤΙΟΥ.ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΦΕΙΛΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ.

Juicy news: Ο ΤΙΤΛΟΣ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣουμε ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ''ΜΟΤΟ'' ΣΟΥ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ «ΜΕΙΝΕ» ΑΡΑ ΚΙ ΕΣΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΠΩΣ ΗΡΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ;

Μ.ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ :θα το Ηθελα πραγματικΑ πΑρα πολΥ αυτΟ με το χΕρι στην καρδιΑ και νομΙζω Ολοι οι τραγουδιστΕ αυτΟ θΕλουν . ΑΠΛΩΣ ΓΙΑ μΕνα  προσωπικΑ ο κΟσμος  εΙναι αυτΟς  που επιλΕγει ποιος θα μεΙνει και ποιος θα φΥγει  απ το χΩρο της μουσικΗς-του θεΑματος. ΕγΩ θα συνεχΙσω να κΑνω αυτΟ που αγαπΩ περισσΟτερο απΟ καθετΙ και Οπως πΑντα λΕω, η ελπΙδα πεθαΙνει τελευταΙα, δεν το βΑζω κΑτω.

Juicy news: ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΘΕΛουμε ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘουμε ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ μας ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ, ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ, ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧιΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ.

Μ.ΠΑΠΑΜΑΚΑΡΙΟΥ : Ετσι πιστεΥω και εγΩ και θα προσπαθΗσω να το απολαΥσω (χαμΟγελα) για ΟΣο διαρκΕσει !



ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΜΕΙΝΕ"




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου